Digital Marketing
O kierunku
Uzyskany tytuł: Magister
Czas trwania: 3 semestry
Język: PL
Tryb: niestacjonarny – hybrydowy
Początek semestru: 01.03.2025
Jeśli sprzedaż i marketing to Twoja pasja i prowadzisz negocjacje w każdym aspekcie swojego życia, marzysz o karierze menedżera sprzedaży, dyrektora sprzedaży, szefa marketingu lub chcesz założyć własną firmę opartą na sprzedaży i marketingu cyfrowym, potrzebujesz dowiedzieć się jak motywować swój zespół do efektywnej i skutecznej pracy na rzecz realizacji celów, zastanawiasz się jak opracować skuteczną strategię marketingową, to te studia są stworzone dla Ciebie.
Praca dla Ciebie
Absolwenci specjalizacji Digital Marketing mogą znaleźć zatrudnienie w takich działach, gdzie będą odpowiedzialni za strategię marketingową, zarządzanie kampaniami reklamowymi, tworzenie treści marketingowych i analizę efektywności działań.
Stanowiska, na które mogą aplikować absolwenci to m.in.
- Specjalista ds. reklamy online:
- Specjalista ds. mediów społecznościowych
- Specjalista ds. SEO (optymalizacji dla wyszukiwarek)
- Analityk marketingu cyfrowego
- Menadżer kampanii reklamowych