Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej zadzwoń do nas +48 887 733 722

DIGITAL MARKETING – ONLINE

a

Kierunek

  /  Podyplomowe  /  DIGITAL MARKETING – ONLINE

DIGITAL MARKETING – ONLINE

O kierunku

Studia podyplomowe DIGITAL MARKETING – ONLINE są skierowane do osób zainteresowanych budowaniem kompetencji w zakresie marketingu internetowego, pracujących lub planujących karierę w dziale marketingu lub branży interaktywnej, wiążących swoją przyszłość z pracą na stanowiskach specjalisty lub menedżera w zakresie: marketingu i budowania relacji z klientem, social media, analityki internetowej, e-commerce lub przedsiębiorcy działającego w obszarach związanych z e- marketingiem.

Opłaty

Płatność całkowita
  • Opłata za studia 5 400 zł
  • Jednorazowa opłata rekrutacyjna 300 zł
Rata miesięczna
RATA
WYSOKOŚĆ RATY
TERMIN PŁATNOŚCI
I
900 zł
do 5 marca 2023
II
900 zł
do 5 kwietnia 2023
III
900 zł
do 5 maja 2023
IV
900 zł
do 5 października 2023
V
900 zł
do 5 listopada 2023
VI
900 zł
do 5 grudnia 2023
  • Jednorazowa opłata rekrutacyjna  300 zł

Zarejestruj się teraz!

Oferta edukacyjna *
Przetwarzanie *

Program studiów

MODUŁ: Podstawowe zagadnienia digital marketingu
  • Istota marketingu internetowego.
  • Narzędzia digital marketingu.
  • Strategie marketingu internetowego.
  • Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie.
  • Analiza działań promocyjnych w Internecie.
  • Badania i analizy w mediach społecznościowych.
  • Społeczności internetowe i ich wykorzystanie w e-marketingu.
  • Content marketing.
  • Praktyczne aspekty reklamy w wyszukiwarkach.
  • Pozycjonowanie stron internetowych.
  • Projekt zespołowy z formułowania strategii e-marketingu.
MODUŁ: Aspekty prawne
  • Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego
  • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w social media.
  • Prawa autorskie w internecie.
  • RODO w digital marketingu.
MODUŁ: Aspekty praktyczne i psychologiczne
  • Sztuczna inteligencja w badaniu zachowań konsumentów w Internecie
  • User Experience Design
  • User Experience Research
  • Zastosowanie internetu w badaniach marketingowych
  • Neuromarketing w praktyce

Dodatkowe informacje

Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

 

Liczba godzin: 180

Czas trwania: 2 semestry

Podstawa zaliczenia: studia kończą się egzaminem po każdym semestrze studiów.

Dni realizacji zajęć online: Zajęcia realizowane w wyrane – soboty, niedziele,

Zajęcia realizowane online

 

WYMAGANIA DLA KANDYDATÓW:

  • wykształcenie wyższe