Social media w praktyce
Typ:
O kierunku
Język: PL
Tryb: niestacjonarny – ONLINE
Termin szkolenia: 28.09.2024
Możliwość dofinansowania w ramach BUR/PARP (kliknij tutaj, aby poznać więcej szczegółów)
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych tematyką znaczenia mediów społecznościowych w marketingu. Podczas szkolenia uczestnicy rozwiną umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych w mediach społecznościowych i nauczą się wykorzystania narzędzi analitycznych dla monitorowania i mierzenia skuteczności działań.
Opłaty
Płatność całkowita
- Opłata za szkolenie 640 zł
Program szkolenia
· Analiza kluczowych platform społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, TikTok)
· Budowanie i zarządzanie społecznością online,
· Content marketing,
· Zarządzanie reklamą płatną,
· Opracowywanie kampanii reklamowych,
· Strategie współpracy z infl uencerami,
· Analiza danych analitycznych i opracowywanie planów zarządzania,
· Planowanie postów w social media przy wykorzystaniu narzędzia „Later” i „Socialbakers”.
Dodatkowe informacje
Organizator szkolenia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie szkolenia.
Liczba godzin: 8
Warunki techniczne:
- Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę Zoom
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu, sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s,ping 15 ms
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple.