Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej zadzwoń do nas +48 887 733 722

Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych – ONLINE

a

Kierunek

  /  Podyplomowe  /  Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych – ONLINE

Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych – ONLINE

O kierunku

Uwaga! Usługa zarejestrowana BUR (Baza usług rozwojowych), możliwość uzyskania dofinansowania do 95% w ramach programów krajowych i regionalnych!

Język: PL
Tryb: niestacjonarny – ONLINE
Początek semestru: 01.03.2025

 

Studia podyplomowe na kierunku Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych przygotowują słuchaczy do publicznego zabierania głosu w różnych sytuacjach zawodowych, prezentowania treści za pomocą różnych metod, występowania przed kamerą oraz uczą sztuki argumentacji. Podczas zajęć słuchacze nauczą się za pomocą jakich metod i technik wywierać skutecznie wpływ na innych poprzez postawę ciała, właściwe komponowanie wypowiedzi oraz odpowiednią intonację i mowę ciała. Prowadzący zajęcia podzielą się swoim know-how w zakresie przełamywania stresu i tremy przed wystąpieniami publicznymi.

Studia kierowane są do wszystkich osób chcących budować własny wizerunek w sposób świadomy oraz rozwijać swoje kompetencje w zakresie wystąpień publicznych, mających do czynienia z różnego rodzaju wystąpieniami (np. prezentacje produktów/usług, prowadzenie zebrań, prezentacje podczas zajęć dydaktycznych itp.).

Opłaty

Płatność całkowita
  • Opłata za studia 6200 zł
  • Jednorazowa opłata rekrutacyjna 300 zł
Rata miesięczna
RATA
WYSOKOŚĆ RATY
TERMIN PŁATNOŚCI
I
1100 zł
do 10 marca 2025
II
1100 zł
do 10 kwietnia 2025
III
1100 zł
do 10 maja 2025
IV
1100 zł
do 10 października 2025
V
1100 zł
do 10 listopada 2025
VI
700 zł
do 10 grudnia 2025
  • Jednorazowa opłata rekrutacyjna  300 zł

Zarejestruj się teraz!

Oferta edukacyjna *
Przetwarzanie *

Program studiów

  • Perswazja – sztuka wywierania wpływu
  • Specyfika kontaktów z mediami
  • Emisja głosu z elementami dykcji – warsztaty
  • PR i narzędzia komunikacji kryzysowej
  • Personal branding, Savoir-vivre w kontaktach zawodowych, social media
  • Praca z kamerą i mikrofonem – warsztaty
  • Przygotowanie wystąpień publicznych
  • Networking i skuteczna autoprezentacja
  • Mowa ciała w biznesie
  • Podstawy komunikacji społecznej
  • Techniki radzenia sobie ze stresem – warsztaty
  • Styl mówienia w wystąpieniach publicznych
  • Sztuka argumentacji

Dodatkowe informacje

Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

 

Liczba godzin: 140

Czas trwania: 2 semestry

Podstawa zaliczenia: studia kończą się 2 egzaminami po każdym semestrze studiów

Dni realizacji zajęć online: Zajęcia dwa razy w miesiącu – soboty, niedziele

 

WYMAGANIA DLA KANDYDATÓW:

  • wykształcenie wyższe