Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej zadzwoń do nas +48 887 733 722

a

Wirtualne Dni Nauki w Uczelni Metropolitalnej!

  /  Wirtualne Dni Nauki w Uczelni Metropolitalnej!

Zadbaj o swoją przyszłość z Uczelnią Metropolitalną! Dołącz do spotkania online i zobacz, jak wyglądają nowoczesne studia na naszych kierunkach!

Zapraszamy na wirtualne dni nauki adresowane do osób zainteresowanych studiami w Uczelni Metropolitalnej. Podczas paneli dyskusyjnych z ekspertami poruszymy ciekawe tematy i odpowiemy na nurtujące pytania.
wirtualne dni

Harmonogram wirtualnych dni nauki w środę (18.09)

17:00 – 18:30 – „Zarządzanie przez inspirację” mgr Milena Brzozowska

18:30 – 20:00 – „Rola dyplomacji w stosunkach międzynarodowych” dr Adam Piontek

Harmonogram wirtualnych dni nauki w czwartek (19.09)

17:00 18:30 – „Wstęp do zarządzania projektami” mgr Piotr Hytroś

18:30 – 20:00 – „ABC strategii marketingowej. Czym jest i jak ją stworzyć?”  dr Piotr Krowicki

Zapisz się za pomocą formularza, a my prześlemy Ci wszystkie najważniejsze informacje.

Zarejestruj się teraz!

Oferta edukacyjna *
Przetwarzanie *

Programy szkoleń

dr Piotr Krowicki

ABC strategii marketingowej. Czym jest i jak ją stworzyć?

– Czym jest strategia marketingowa?
– Analiza sytuacji przed stworzeniem strategii marketingowej
– Model STP
– Rodzaje strategii marketingowej
– Zasady wyboru rynku docelowego
– Strategie pozycjonowania marki
– Unikatowość marki
– Strategia marki a strategia marketingowa? Czym się różnią?
– Brand hero w strategii marketingowej
– Archetypy marki

mgr Milena Brzozowska

Zarządzanie przez inspirację

– Rola lidera w zarządzaniu przez inspirację
– Zarządzanie przez inspirację a tradycyjne style zarządzania
– Psychologiczne aspekty zarządzania przez inspirację
– Inspiracja a autentyczność lidera
– Komunikacja jako narzędzie inspiracji w zarządzaniu
– Rola storytellingu w zarządzaniu przez inspirację

mgr Piotr Hytroś

Wstęp do Zarządzania Projektami

– Nowoczesne Zarządzanie Projektami
– Metodyki Zarządzania Projektami
– Rodzaje projektów
– Narzędzia do realizacji projektów
– Czy coś może pójść nie tak, czyli porażki projektowe.
– Rola projektów w rozwoju ludzkości

dr Adam Piontek

Rola dyplomacji w stosunkach międzynarodowych

– Definicje dyplomacji
– Zakres działania dyplomacji
– Przedstawiciele dyplomatyczni
– Rodzaje dyplomacji
– Organy państwa kształtujące relacje międzynarodowe
– Cele dyplomacji
– Funkcje dyplomacji
– Rodzaje umów międzynarodowych
Efekty uczenia się!
Szkolenie online „ABC strategii marketingowej. Czym jest i jak ją stworzyć?”
Wymagania: Zapis za pośrednictwem formularza elektronicznego zamieszczonego
Prowadzący: dr Piotr Krowicki
Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do planowania i tworzenia podstawowych założeń strategii marketingowej w organizacji.
Każdy uczestnik szkolenia po pozytywnym zaliczeniu post testu otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabycie efektów uczenia się realizowanych w trakcie szkolenia „ABC strategii marketingowej. Czym jest i jak ją stworzyć?”

Program szkolenia:
1. Czym jest strategia marketingowa?
2. Analiza sytuacji przed stworzeniem strategii marketingowej
3. Model STP
4. Rodzaje strategii marketingowej
5. Zasady wyboru rynku docelowego
6. Strategie pozycjonowania marki
7. Unikatowość marki
8. Strategia marki a strategia marketingowa? Czym się różnią?
9. Brand hero w strategii marketingowej
10. Archetypy marki

Efekty uczenia się dla szkolenia „ABC strategii marketingowej. Czym jest i jak ją stworzyć?
  1. Efekt uczenia się: Uczestnik szkolenia rozpoznaje archetypy marki i rodzaje rynku w kontekście projektowania podstaw strategii marketingowej.

Kryteria weryfikacji:

1.1.Wymienia przynajmniej 5 archetypów marki

1.2 Podaje przynajmniej dwie zasady wybory rynku docelowego

1.3 Wymienia różnice pomiędzy segmentacją a targetowaniem

  1. Efekt uczenia się: Uczestnik szkolenia wskazuje na różnice pomiędzy strategią a planem marketingowym.

Kryteria weryfikacji:

2.1 Wymienia rodzaje strategii marketingowej

2.2 Wskazuje różnice pomiędzy strategią marketingową od planu marketingowego

2.3 Wskazuje różnice pomiędzy strategią marki od strategii marketingowej

2.4 Wskazuje przykład brand hero w strategii marketingowej

  1. Efekt uczenia się: Uczestnik szkolenia przeprowadza podstawową analizę rynku pod kątem projektowania strategii marketingowej.

Kryteria weryfikacji:

3.1 Omawia model STP

3.2 Stosuje założenia analizy SWOT

3.3 Wskazuje fazy rozwojowe rynku

Szkolenie online „Zarządzanie przez inspirację”
Wymagania: Zapis za pośrednictwem formularza elektronicznego
Prowadzący: mgr Milena Brzozowska
Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do zarządzania przez inspirację w oparciu o wiedzę, umiejętności i kompetencje oraz materiały źródłowe przekazane uczestnikom w trakcie szkolenia.
Każdy uczestnik szkolenia po pozytywnym zaliczeniu post testu otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabycie efektów uczenia się realizowanych w trakcie szkolenia „Zarządzanie przez inspirację’”.
Efekt uczenia się: Uczestnik omawia rolę lidera w “zarządzanie przez inspirację

1. Efekt uczenia się: Uczestnik omawia rolę lidera w zarzadzaniu przez inspirację
Kryteria weryfikacji:
1.1. Wymienia cechy i umiejętności lidera, który inspiruje
1.2. Wskazuje metody motywowania i inspirowania zespołu do działania
1.3. Stosuje narzędzia budowania zaufania i lojalności wśród pracowników
1.4. Stosuje skuteczną komunikację do inspirowania swoich zespołów
1.5. Stosuje opowieści, by inspirować swój zespół.

2. Efekt uczenia się: Uczestnik stosuje psychologiczne aspekty zarządzania przez inspirację
2.1. Wymienia emocje i wartości wpływające na skuteczność zarządzania przez inspirację.
2.2. Rozumie potrzeby pracowników i tworzy atmosferę sprzyjającą rozwojowi.

3. Efekt uczenia się: Uczestnik szkolenia dobiera metody zarządzania przez inspirację do tradycyjnych stylów zarządzania
Kryteria weryfikacji:
3.1. Porównuje zarządzanie przez inspirację z zarządzaniem autorytarnym i demokratycznym
3.2. Wymienia główne różnice w podejściu

Szkolenie online „Wstęp do zarządzania projektami”
Wymagania: Zapis za pośrednictwem formularza elektronicznego
Prowadzący: mgr Piotr Hytroś
Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do zarządzania projektami w organizacji w stopniu podstawowym.
Każdy uczestnik szkolenia po pozytywnym zaliczeniu post testu otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabycie efektów uczenia się realizowanych w trakcie szkolenia „Wstęp do zarządzania projektami”

Program szkolenia:

1. Wstęp
2. Nowoczesne Zarządzanie Projektami
3. Metodyki Zarządzania Projektami
4. Rodzaje projektów
5. Narzędzia do realizacji projektów
6. Czy coś może pójść nie tak, czyli porażki projektowe.
7. Rola projektów w rozwoju ludzkości

Efekty uczenia się dla szkolenia „Wstęp do zarządzania projektami”

 

1.Efekt uczenia się: Uczestnik szkolenia rozpoznaje poszczególne metodyki zarządzania projektami.

Kryteria weryfikacji:

1.1.Wymienia przynajmniej 3 metodyki zarządzania projektami

1.2 Podaje nowoczesne sposoby zarządzania projektami

1.3 Wymienia narzędzia stosowane do realizacji projektów

  1. Efekt uczenia się: Uczestnik szkolenia stosuje podejście projektowe analogiczne do zaistniałej sytuacji.

Kryteria weryfikacji:

2.1 Wymienia rodzaje projektów

2.2 Omawia rolę projektów w rozwoju ludzkości

2.3 Wskazuje na możliwe „porażki projektowe” oraz ich przyczyny

Szkolenie online „Rola dyplomacji w stosunkach międzynarodowych”
Wymagania: Zapis za pośrednictwem formularza eletronicznego
Prowadzący: dr Adam Piontek
Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników szkolenia do zachowań dyplomatycznych w stosunkach i relacjach międzynarodowych.
Każdy uczestnik szkolenia po pozytywnym zaliczeniu post testu otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabycie efektów uczenia się realizowanych w trakcie szkolenia „Zarządzanie przez inspirację’”.

Program szkolenia

Rola dyplomacji w stosunkach międzynarodowych
1. Definicje dyplomacji
2. Zakres działania dyplomacji
3. Przedstawiciele dyplomatyczni
4. Rodzaje dyplomacji
5. Organy państwa kształtujące relacje międzynarodowe
6. Cele dyplomacji
7. Funkcje dyplomacji
8. Rodzaje umów międzynarodowych

 

Efekty uczenia się:

1. Efekt uczenia się: Uczestnik omawia rolę dyplomacji w stosunkach międzynarodowych
Kryteria weryfikacji:
1.1. Omawia definicję dyplomacji
1.2. Wskazuje zakres działania dyplomacji
1.3. Wymienia przedstawicieli dyplomatycznych
1.4. Porównuje rodzaje dyplomacji

2. Efekt uczenia się: Uczestnik omawia organy i obszary stosowania dyplomacji w stosunkach międzynarodowych.
Kryteria weryfikacji
2.1. Wymienia Organy państwa kształtujące relacje międzynarodowe
2.2. Omawia cele dyplomacji.
2.3. Wyjaśnia funkcje dyplomacji
2.4. Wymienia rodzaje umów międzynarodowych