Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych – ONLINE
O kierunku
Uwaga! Możliwość uzyskania dofinansowania do 100% na studia podyplomowe w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Język: PL
Tryb: niestacjonarny – ONLINE
Początek semestru: 01.03.2024
Studia podyplomowe na kierunku Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych przygotowują słuchaczy do publicznego zabierania głosu w różnych sytuacjach zawodowych, prezentowania treści za pomocą różnych metod, występowania przed kamerą oraz uczą sztuki argumentacji. Podczas zajęć słuchacze nauczą się za pomocą jakich metod i technik wywierać skutecznie wpływ na innych poprzez postawę ciała, właściwe komponowanie wypowiedzi oraz odpowiednią intonację i mowę ciała. Prowadzący zajęcia podzielą się swoim know-how w zakresie przełamywania stresu i tremy przed wystąpieniami publicznymi.
Studia kierowane są do wszystkich osób chcących budować własny wizerunek w sposób świadomy oraz rozwijać swoje kompetencje w zakresie wystąpień publicznych, mających do czynienia z różnego rodzaju wystąpieniami (np. prezentacje produktów/usług, prowadzenie zebrań, prezentacje podczas zajęć dydaktycznych itp.).
Opłaty
Płatność całkowita
- Opłata za studia 6200 zł
- Jednorazowa opłata rekrutacyjna 300 zł
Rata miesięczna
RATA |
WYSOKOŚĆ RATY |
TERMIN PŁATNOŚCI |
I |
1100 zł |
do 10 marca 2024 |
II |
1100 zł |
do 10 kwietnia 2024 |
III |
1100 zł |
do 10 maja 2024 |
IV |
1100 zł |
do 10 października 2024 |
V |
1100 zł |
do 10 listopada 2024 |
VI |
700 zł |
do 10 grudnia 2024 |
- Jednorazowa opłata rekrutacyjna 300 zł
Program studiów
MODUŁ: Zagadnienia prawne
- Regulacje dotyczące zamówień publicznych w polskim systemie prawa.
- Jednolity Dokument Europejski.
- Zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Wyłączenia obowiązku stosowania procedur ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Umowy w zamówieniach publicznych.
- Analiza orzecznictwa w obszarze zamówień publicznych.
- Środki ochrony prawnej w procedurze udzielania zamówień publicznych.
MODUŁ: Audyt i kontrola postępowania przetargowego
- Realizacja umowy o zamówienia publiczne.
- Wielokryterialna ocena ofert.
- Audyt w zamówieniach publicznych.
- Odpowiedzialność członków komisji przetargowych. Zmowy przetargowe.
- Działalność opiniodawcza i kontrolna Urzędu Zamówień Publicznych.
Dodatkowe informacje
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Liczba godzin: 140
Czas trwania: 2 semestry
Podstawa zaliczenia: studia kończą się 2 egzaminami po każdym semestrze studiów
Dni realizacji zajęć online: Zajęcia dwa razy w miesiącu – soboty, niedziele
WYMAGANIA DLA KANDYDATÓW:
- wykształcenie wyższe